Известие

Collapse
No announcement yet.

Покупка на Alfa Romeo GT 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Покупка на Alfa Romeo GT 1.9JTD

    Здравейте!
    Тъй като не знаех вече към кого да отправя въпрос относно този модел автомобил, реших да го направя тук
    Вече кой ли не питах и едни ми казват, че е супер автомобил, а други, че по-голям трън в гащите няма как да си навра...
    Та...Моля за адекватно мнение с всички плюсове и минуси на модела, както и как е поддръжката.

    Интересува ме даже точно този автомобил, но се колебая поради изключително компетентните коментари, които съм получавал по адрес на АЛФИТЕ като цяло... : https://www.cars.bg/offer/c1747716

    Благодаря предварително и се извинявам, ако съм направил темата на неправилно място

  • #2
    Не не необходимо много да мислиш когато решиш да си купиш GT!
    Тази кола или е купуваш щот те кефи или не се занимаваш!
    Повечето части са съвместими със 147-та (което е +) но всъщност е доста по-различна кола, като пътно поведение, много яки седалки, позиция на седене, доста по-обезшумена, има и повече възможност да се заиграваш с различни размери джанти, всички имат АСР,ВДЦ, темпомат и т.н.......
    Външно има разлики които не са съвместими, но модела е на възраст и се намират части...
    Колегите ще ме допълнят.....

    Успех!
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • #3
      Колега, ако попаднеш на читав модел, колата е супер - карам я вече 4год. / 73000км. Оказа се доста идиотоустойчива - откъм двигател/дюзи/турбина/електроника, проблеми никакви не съм имал. 2г. вече я карам ремапната. Сменял съм скоростна кутитя (300лв втора ръка), маховик(120лв втора ръка), съединител, термостат, накладки + дискове и скъсано жило на ръчната, 1 свещ, няколко крушки и разбира се - окачване.Окачването е "слабо" ако е слаб майстора (както при мен първата смяна). В момента съм на 40 000км след пълна смяна на предница и едва сега започва да се чува скърцане отпред. Не е точно типът кола, която да караш без да има постоянно някакви дребни, буржоазни проблеми, но пътното поведение е скандално добро, JTD двигателят е много приятен за каране и върви супер готино с ремапа. Както каза колегата в горния пост - има изобилие на части 2-а ръка, което е огромен +. Като цяло е на късмет работата, имам познати и с немски, и с японски коли, които се вкараха в брутални филми с колите, които закупиха. Преди закупуване, задължително диагностика и преглед в сервиз, където разбират от италянки
      Last edited by niko23; d.m.y г., 00:29.
      Alfa Romeo GT 1.9jtd

      Comment


      • #4
        Специално екземпляра, който си постнал на живо е по-зле от снимките. Не съм ходил на оглед,но съм я засичал и на пръв поглед ми направиха впечатление външни забележки, които ги няма на снимките. Технически може и да е добре
        159 2.4 JTDM HIGH
        147 1.9JTD 8v - Ex

        Comment


        • #5
          Един съвет, който няма да ти го кажат другите. Откажи се от дизела. Освен ако не си решил, да го държиш в 100% оригинално състояние. И да инвестираш в DPF, катализатори и подобни. От другата година, драстично затягат техническия преглед. И ще се следи замърсяването от изгорелите газове. Като за дизела, ще е много строго, заради фините прахови частици. Може би ще има пак врътка с центрове за технически преглед, но не разчитай на това. Времето на дизела минава.

          Comment


          • #6
            Всички които набивате филма, че ще стане строго за дизелите да ви светна че няма как да стане, щото икономиката ще умре.
            Всички бусове, камиони за разнос и прочие са дизели, 70% от тях са или стари или преправени и няма как да покрият въпросните стандарти. Съответно ако го направят ще е чисто харакири.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
              Всички които набивате филма, че ще стане строго за дизелите да ви светна че няма как да стане, щото икономиката ще умре.
              Всички бусове, камиони за разнос и прочие са дизели, 70% от тях са или стари или преправени и няма как да покрият въпросните стандарти. Съответно ако го направят ще е чисто харакири.
              Точно така е. Слушах и за забрана на дизела в корабните двигатели
              Един самолет сигурно замърсява доста много, направо да ги спират, а и колко много горят.

              Вероятно повечето, които твърдят че ще забранят дизела са леко глуповати, неинформирани и с промити мозъци. Самите германци, въпреки че скандала тръгна от тях няма да го допуснат. Някои може би и някои други с хибриди плаща на различни псевдозелени организации да промиват мозъци за спиране на дизела.
              А елктрическите коли са нещо, което все още не работи и едва ли скоро ще е масово
              Last edited by lordliness; d.m.y г., 20:35.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
                Един съвет, който няма да ти го кажат другите. Откажи се от дизела. Освен ако не си решил, да го държиш в 100% оригинално състояние. И да инвестираш в DPF, катализатори и подобни. От другата година, драстично затягат техническия преглед. И ще се следи замърсяването от изгорелите газове. Като за дизела, ще е много строго, заради фините прахови частици. Може би ще има пак врътка с центрове за технически преглед, но не разчитай на това. Времето на дизела минава.

                И какво да си вземе ?
                Жтс отпадък дето яде валове, трупа нагар, гори 10/100 бензин и не става за газ ли ? И като бонус я има 140 коня реално, я не.

                Или 1.8 тъжния спарк дето са го удушили с 3 катализатора и едвам си носи купето ...

                Точно 1.9 дизела е най разумния мотор в това купе , и почти няма бройки с дпф, само от най последните години след 2007 и то не за всички страни.

                А това с прегледите няма да стане скоро .
                156 2.0TS

                Comment


                • #9
                  Има и 3.2 V6 в GT.
                  Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                  GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                  Comment


                  • #10
                    Тук определно има продлем с четенето. И осмислянето на прочетеното. Къде съм казал, че ще забраняват дизела? Казах че ще има по-строги изисквания. И ще се следи какво излиза от ауспуха. Точно в Германия проблема им е голям. Щото трябва няколко милиона дизелаци, да се преработят или няма да могат да влизат в градовете. И специално за разни глуповати и промити експерти, Върховния съд в Германия разреши забраната на дизеловите двигатели. Сега всеки град може да решава, какво и как.
                    А тук ако искаш да караш дизел, ще трябва да вложиш пари в по-нов. И да го поддържаш, като не му премахваш катализатора, EGR, DPF и подобни. А това струва пари, дето трябва да си ги калкулираш. Прегледите започват от тази година. От догодина ще се лепят цветни стикери. Може и пак да има вратички, ама човек трябва да мисли, преди инвестиция в 10 годишен дизелак. Че после да не съжалява.
                    Транспорта не го мислете, големите фирми ползват камиони евро 6. Или ще ги вземет на оперативен лизинг.

                    Comment


                    • #11
                      Ти пак говориш за ДПФи, а съм сигурен че ГТ, 156 или 147 с дпф не си виждал
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • #12
                        Четете какво пиша и мислете бре. И да няма DPF, още по-зле. Щото ще е с по-ниско евро и повече сажди на изхода. И като въведат ония цветни стикери, дето ще ги лепим по стъклото...... Ама много трудно да се помисли, преди да се пише.
                        В днешно време или максимално нов дизелак до 5-6 годишен, или бензин/газ. Дизелов двигател над 10 години, става риск. Ама всеки си има глава на раменете, да взима каквото му е кеф.

                        Comment


                        • #13
                          Майна, ти ако живееш в Германия да ги гледаш кво щели да въведат, аз живея в България, където нафтата е 50% нафта и 50% примеси, ако ще евро 10 да докараш отвън с тея горива тука пак няма да покрие нормите.
                          Убеден съм че отиваш сега взимаш кола от дилъра, ръгаме сондата и пак няма да покрие.
                          Мислете малко преди да пишете.

                          Comment


                          • #14
                            Бате шефе, тия ги пиши във фейсбука...мерки, теглилки, стикери, знае как е.
                            2г през 3месеца гърмят със заглавия за дизел, замърсяване, газ анализатпри и т.н., да си чул реално някой да са го спрели, че пуши?Колкото са задължотелни зимните гуми.....
                            Това ГТ, докато дойде време да му мислиш за еко норми ще караме 15 годишни джулии.
                            '03 156 JTD 115 Sportwagon facelift
                            EGR off, cat off, remap, BMC inbox

                            Comment


                            • #15
                              Някои много се наплашиха с тези дизели и стикери. Много плашливи, стикера вероятно ще е според Евро стандарта на двигателя. А пък много важно като ми забранят да ходя с колата на центъра. Има таксита. Като ги гледам какви са и те няма да при припарват май до там
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment

                              Working...
                              X